Jak działa Gopass

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
 



1. Co to jest karta Gopass?

Karta Gopass to nośnik zakupionych usług (biletów, skipassów). Wydana jest w postaci zbliżeniowej karty chipowej. Zawiera numer identyfikacyjny i kod kreskowy, które umożliwiają jej identyfikację. Karta jest przeznaczona do autoryzacji członków programu Gopass. Karta Gopass umożliwia zapisanie biletu / skipassu ważnego we wszystkich ośrodkach prowadzonych przez TMR, a.s. i Partnerów Handlowych bezpośrednio na chip. Aby zakupić bilety/ skipassy konieczne jest, aby każda osoba posiadała własną kartę. Karta Gopass jest kartą spersonalizowaną i nie można jej przekazywać ani udostępniać osobom trzecim pod rygorem blokady.

2. Jak mogę otrzymać kartę Gopass?

Spersonalizowaną kartę chipową Gopass możesz otrzymać na dwa sposoby. W pierwszym przypadku – dokonując zakupu biletu/skipassu online. Jeżeli zakup online zostaje dokonany z wyprzedzeniem powyżej 14 dni, wtedy przy zakupie pojawi się możliwość zaznaczenia jednej z dwóch opcji: odbioru bezpłatnej karty w Klienckim Centrum/ Infocentrum danego Ośrodka/ Aquaparku lub zamówienia karty pocztą (opłata za wysyłkę wynosi 10 zł przy zamówieniu na stronie www.gopass.pl). Jeżeli zakup zostaje dokonany na termin krótszy, niż 15 dni, to należy udać się do Klienckiego Centrum/ Infocentrum w celu odebrania darmowej Karty Gopass. Kartę Gopass można otrzymać także za pośrednictwem Gopass Tickets bezpośrednio w ośrodkach górskich/narciarskich i parkach wodnych/ rozrywki. Aby wyrobić kartę Gopass w Gopass Tickets konieczna jest niezwłoczna rejestracja klienta i karty Gopass w kiosku (zautomatyzowany punkt obsługi).

3. Czy każdy członek mojej rodziny musi mieć własną chipową kartę Gopass czy wystarczy nam jedna karta?

Każdy klient, który chce korzystać z przywilejów programu Gopass zobligowany jest do posiadania własnej karty Gopass. Nowy posiadacz konta Gopass otrzyma przypisaną przy pierwszym zakupie kartę mobilną. Następnie chipową kartę Gopass może odebrać po okazaniu karty mobilnej (jako potwierdzenia zakupu) w Klienckim Centrum/ Infocentrum za darmo. Wyjątek stanowią bilety rodzinne do Legendii, gdzie zakup zostaje zapisany na imiennej karcie jednego użytkownika, który tym samym jest posiadaczem biletu. Jednak ma on możliwość wprowadzenia pozostałych osób dzięki swojej karcie Gopass, odbijając ją na kołowrotach tyle razy, na ile osób został zakupiony bilet.

4. Czy posiadając konto Gopass muszę stać w kolejce do kasy?

Wszyscy posiadacze konta Gopass mają możliwość zakupu usług online przez stronę www.gopass.pl / www.gopass.sk / www.gopass.cz. Po opłaceniu zamówienia, zakupione bilety/karnety pojawiają się na kartach Gopass do 5 minut, dzięki czemu bezzwłocznie możemy udać się do bramek.

5. Czy muszę mieć przy sobie kartę Gopass, aby skorzystać z zakupionego biletu/ skipassa?

We wszystkich naszych ośrodkach narciarskich, aby skorzystać z zakupionego biletu/ skipassu, należy korzystać z chipowej karty Gopass. Dla wygody naszych Klientów, kołowroty w ośrodkach narciarskich są dostosowane tak, aby odczytać posiadany bilet z karty chipowej bez konieczności wyjmowania jej z kieszeni. Wyjątkiem jest korzystanie z Aquaparków, gdzie został wprowadzony nowoczesny i wygodny system posługiwania się na terenie aquaparku opaską chip, którą Klienci otrzymują w kasach przed wejściem do ośrodka, po okazaniu karty mobilnej, potwierdzenia złożonego zamówienia (otrzymanego po zakupie, zawierającego kod kreskowy z zakodowanym biletem), bądź karty chip z posiadanym aquaticketem.

6. Co to jest mobilna karta Gopass?

Jest to wersja online karty Gopass, którą można pobrać na swoje urządzenie mobilne z zakładki „Karty Gopass”. Do Aquaparków, Wesołego Miasteczka Legendia czy do szkoły narciarskiej wystarczy pobrana na telefon wersja mobilna karty Gopass. Mobilnej wersji można również używać do zbierania punktów w programie Gopass. Przy zakupie produktów lub w punktach gastronomicznych należy zeskanować pobrany na telefon kod kreskowy karty. Uwaga! Karty nie należy używać do przejścia przez bramkę podczas jazdy na nartach lub przejażdżki koleją linową, gdyż urządzenia przy bramkach odczytują jedynie chipowe karty Gopass.

 

 

7. Co zrobić, gdy przesyłka z kartą Gopass jeszcze do mnie nie dotarła?

W przypadku braku chipowej karty Gopass (o ile została wybrana opcja dostarczenia karty pod wybrany adres) należy posługiwać się kartą mobilną. Karta mobilna ma formę kodu kreskowego, który można pobrać na swoje urządzenie elektroniczne. Po dokonaniu zamówienia wysyłana jest na adres e-mail w formie załącznika PNG lub znajduje się na koncie Gopass, w zakładce „Karty Gopass”, gdzie przy danym nazwisku jest możliwość „pobrania karty na telefon”. Aby skorzystać z zakupionych skipassów bezpośrednio na stoku, należy udać się do Klienckiego Centrum/ Infocentrum przy ośrodku w celu otrzymania karty zastępczej, na podstawie okazanej karty mobilnej.

8. Jak można płacić za zakupy w e-sklepie Gopass?

Dostępne sposoby płatności to: bankowość elektroniczna (e-przelew) oraz karta płatnicza. Jeżeli na koncie Gopass jest dostępna odpowiednia ilość punktów, dla wybranych ofert jest możliwość dokonania opłaty punktami Gopass. W przypadku posiadania na koncie Gopass doładowania (kredytu) w walucie: polski złoty, euro, korony czeskie – jest możliwość opłacenia zamówienia za pomocą doładowania. Należy pamiętać, że doładowaniem w PLN możemy opłacić tylko zamówienia na www.gopass.pl, w € tylko na www.gopass.sk, a w CZK na www.gopass.cz. W przypadku transakcji walutowych należy upewnić się, czy na konto bankowe, z którego chcemy dokonać opłaty zamówienia nie jest założona blokada/ limit na transakcje tego typu.

9. Czy jako rodzina możemy zbierać punkty na jedno konto?

Program Gopass oferuje możliwość utworzenia rodzinnego/grupowego konta. Każdy członek konta ma własną kartę Gopass, a uzbierane punkty kumulują się na wspólnym koncie. Każdy członek posiada jednocześnie dostęp do wszystkich uzbieranych punktów, które może wymienić na rabaty lub nagrody.

10. Czy dziecko poniżej 15 lat może mieć własną kartę?

Tak, może. Jednak samodzielnej rejestracji konta w programie Gopass może dokonać jedynie osoba, która ukończyła 15 lat. Jeśli dziecko nie ma ukończonych 15 lat, w celu otrzymania dla niego imiennej karty musi zostać przypisane do konta innego posiadacza karty Gopass. Po otrzymaniu własnej karty Gopass może samodzielnie z niej korzystać.

11. Jak mogę wykorzystać uzbierane punkty?

Za każde 1 EUR/ 4 PLN/ 25 CZK wydane w ośrodkach TMR lub w e-sklepie otrzymuje się 1 punkt na konto Gopass. Uzbierane punkty można wykorzystać nie tylko na www.gopass.pl/ www.gopass.sk/ www.gopass.cz dokonując zakupu biletów wstępu, skipassów (można wybrać metodę płatności łączącą wykorzystanie punktów oraz gotówki, bądź skorzystanie z darmowych biletów, płacąc jedynie punktami!). Również w wybranych ośrodkach TMR, a.s istnieje możliwość wykorzystywania punktów na zniżki w punktach gastronomicznych, czy sklepach Motion, wykorzystując określoną liczbę punktów. Każdy ośrodek posiada indywidualne promocje, informacje o nich są dostępne w cennikach ośrodków TMR, jak również online na stronach programu Gopass.

12. Jak zalogować się na www.gopass.pl, jeśli zapomniałem hasła?

Na stronie logowania wystarczy kliknąć na "Zapomniałeś hasła?", podać swój adres e-mail, na który zostanie przesłany link, który umożliwia ustawienie nowego hasła. Jeśli nie pamiętasz e-maila, który zarejestrowałeś w programie lojalnościowym Gopass, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem tel. 801 765 700; infolinia międzynarodowa: 0048 324 161 056, bądź drogą e-mail: info@gopass.pl, podając imię, nazwisko, oraz inne dane potwierdzające tożsamość jak data urodzenia, nr karty Gopass czy adres korespondencji widniejący na koncie Gopass).

13. Zdjęcie użytkownika.

W przypadku zakupu biletów sezonowych konieczne jest dodanie zdjęcia osoby, dla której dokonywany jest zakup. Zdjęcie dodajemy poprzez zakładkę ‘Karty Gopass / Moja rodzina, wybierając awatar z ikonką aparatu, znajdujący się po lewej stronie imienia i nazwiska Użytkownika. W celu zmiany zdjęcia na swoim profilu należy skontaktować się z infolinią Gopass, wysyłając załącznik na adres e-mail: info@gopass.pl.

14. Jak mogę kupić bilety dla innych osób?

Aby dokonać zakupu dla osób trzecich należy założyć danym osobom subkonta na swoim koncie Gopass (ponieważ bilety są imienne). Zakładając konto podrzędne należy posiadać dane osobiste: imię, nazwisko oraz data urodzenia. Następnie można przejść do procesu zakupu usługi i wybrać osobę, która ma być posiadaczem biletu, aby na jej imiennej karcie została zapisana usługa. Uwaga! Jeżeli osoba trzecia, dla której chcesz zakupić usługę posiada już konto Gopass, nie ma konieczności zakładania nowego subkonta! Wystarczy, iż posiadając daną usługę w koszyku na swoim koncie Gopass, zamiast zaznaczać osobę z konta, wybierzesz opcję poniżej: „Inna osoba z kartą Gopass (np. kolega, sąsiad)”. Należy wówczas podać numer karty tego użytkownika, aby usługa została do niej przypisana. 

15. Czy można zmienić datę wykorzystania skipassu korzystając z konta Gopass?

Nie ma możliwości bezpośredniego przeniesienia karnetu na inny termin. Jednak posiadając zakupiony skipass online, istnieje możliwość anulowania karnetu, o ile nie został on wykorzystany oraz data ważności karnetu jest datą przyszłą (do godz. 23.59 dnia poprzedzającego datę obowiązywania usługi). Wystarczy zalogować się na konto Gopass, wejść w zakładkę „Moje zamówienia”, a następnie „Aktywne zamówienia/usługi”. Przy wybranej usłudze wystarczy wybrać opcję „Anuluj” i za opłatą 5 zł można dokonać anulowania zamówienia. Środki z anulowania pojawią się na koncie Gopass w formie doładowania – kredytu, który jest ważny bezterminowo i można go wykorzystać na zakup produktów i usług przez stronę www.gopass.pl (Szczyrkowski Ośrodek Narciarski oraz Legendia – Śląskie Wesołe Miasteczko). Kredyt jest widoczny po zalogowaniu na konto Gopass. Jest dostępny jako forma płatności w momencie realizacji zakupu usługi. Powyższa zasada nie obowiązuje dla karnetów sezonowych.

16. Jak działa doładowanie na koncie Gopass?

Za pośrednictwem swojego konta Gopass możesz zrobić doładowanie, które wykorzystasz na zakup produktów w e-shopie Gopass. Doładowanie można też podarować innej osobie, która wykorzysta je przez swoje konto. Należy przejść do zakładki „Moje zamówienia” na koncie Gopass, wybrać opcję „doładowanie” i wpisać dowolną kwotę, którą chcemy doładować konto Gopass. Doładowanie zakupione w PLN można wykorzystać jedynie na www.gopass.pl, w euro na www.gopass.sk, w CZK na www.gopass.cz. Doładowanie ma nieograniczoną ważność i można z niego korzystać przez cały okres członkostwa w programie Gopass. Nie ma możliwości wyboru płatności łączonej, np. doładowanie + karta płatnicza, co oznacza, że w przypadku wyboru płatności za pomocą doładowania cała płatność musi być zrealizowana z kwoty doładowania.

17. Jak odłączyć subkonto od swojego konta tak, aby stało się niezależnym kontem głównym?

Po zalogowaniu się do konta Gopass przechodzimy do zakładki „Karty Gopass moja rodzina”. Przy osobie, którą chcemy odłączyć rozwijamy pasek „opcje” i wybieramy „odłącz członka”. System poprosi o podanie adresu e-mail, który będzie przypisany do konta i za pomocą tego adresu użytkownik będzie się logował do swojego głównego konta Gopass, po uprzednim kliknięciu w link aktywacyjny (wysłany na adres e-mail).

18. Do kogo kierować dodatkowe pytania dotyczące Gopass?

Informacje na temat programu Gopass można znaleźć w zakładce „Jak działa Gopass”. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny z infolinią pod numerem tel. 801 765 700 lub +421 220 510 448 (infolinia międzynarodowa); kontakt mailowy: info@gopass.pl. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.



Powrót do strony głównej

Mamy nadzieję, że znalazłeś potrzebne informacje. Możesz zacząć od początku

Strona główna →