Sprytna Gwarancja

FAQ



W jaki sposób właścicielom Sprytnej Sezonówki zostaną zrefundowane koszty, jeśli z różnych powodów nie będą mogli jej w pełni wykorzystać?

Dla nas ważne jest, abyśmy za pośrednictwem Sprytnej Sezonówki mogli zapewnić fantastyczne doznania w naszych ośrodkach narciarskich. Pod wpływem wydarzeń związanych z koronawirusem przygotowaliśmy nowość, która zagwarantuje większą pewność i spokój przy podejmowaniu decyzji o zakupie Sprytnej Sezonówki. Sprytna Gwarancja oferuje nowe zasady rekompensaty na sezon zimowy 2020/21 i obejmuje przypadki wynikające z przepisów państwowych (np. ograniczenia w związku z COVID 19), zamknięcie granic państwowych, stan klęski żywiołowej, przewlekłą chorobę, kontuzję, studia, pracę za granicą, ciążę i inne okoliczności.*

Co się stanie, jeśli kupię Sprytną Sezonówkę i z poważnych obiektywnych lub subiektywnych przyczyn nie będę w stanie jeździć na nartach?

W przypadku zamknięcia ośrodków z powodu COVID-19 lub z innych obiektywnych przyczyn* w sezonie 2020/21 klienci otrzymają rekompensatę zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeśli z poważnych subiektywnych przyczyn* ani raz nie skorzystasz ze Sprytnej Sezonówki, zaoferujemy Ci dwie możliwości:
- zwrot całej kwoty w postaci doładowania, które zostanie przypisane na koncie GOPASS
- możliwość przeniesienia Sezonówki na inną wybraną osobę.
Jeśli wykorzystasz Sprytną Sezonówkę przynajmniej 1 raz*, Sprytna Gwarancja pozwoli Ci przenieść Sprytną Sezonówkę na inną osobę.

Co się stanie, jeśli granice będą zamknięte i nie będę w stanie jeździć na nartach we wszystkich państwach, w których obowiązuje Sprytna Sezonówka PREMIUM?

W takim przypadku Sprytna Gwarancja zapewni Ci rekompensatę w postaci całodniowych karnetów narciarskich do wykorzystania przez dowolną osobę. W przypadku zamknięcia jednego państwa otrzymasz 1 karnet narciarski, w przypadku dwóch – 2 karnety narciarskie, a jeśli granice 3 państw będą zamknięte, otrzymasz trzy karnety narciarskie do wykorzystania w dowolnym otwartym ośrodku, w którym obowiązuje Sprytna Sezonówka PREMIUM.

Co się stanie, jeśli koronawirus ponownie zamknie ośrodki podczas trwania sezonu zimowego?

W przypadku zamknięcia ośrodka (ośrodków) podczas trwającego sezonu zimowego 2020/21 z powodu Covid-19, zrekompensujemy właścicielom koszty Sprytnej Sezonówki odpowiednio do zaistniałej sytuacji.


* dokładne informacje można znaleźć w Ogólnych Warunkach Handlowych Sprytnej Sezonówki 2020/21 → tutaj.



Powrót

Mamy nadzieję, że znalazłeś potrzebne informacje
Strona główna →